2007. március 12., hétfő

Sítúra

Múlt héten azért nem mutattam semmi aktivitást, mert síelni voltunk a Dolomitokban, Dél-Tirolban. Öt nap síelés, két nap utazás (egy oda, egy vissza). Az enyhe tél után nem vártam sokat a pályák állapotától, ehhez képest kellemesen csalódtam, ugyanis teljesen síelhető volt a hegy az első naptól kezdve, a negyedik napon pedig még nagy havazást is kaptunk, úgyhogy a hét végére még mélyhavas buckasízésre is nyílt lehetőség.

Gabinak ez volt az első síelése, eleinte tartott tőle, félt, hogy összetöri magát (vagy valaki más töri össze őt), de elég hamar belejött, végig szépen fejlődött, és nagyon élvezte. Nekem persze nagy kő esett le a szívemről, sajnáltam volna, ha a kedvenc sportomat és az ezirányú szenvedélyemet nem tudom megosztani a barátnőmmel. A cipőt az unokanővéremtől kapta kölcsön, botot otthonról hoztam neki, a lécet meg helyben béreltük.

A szállás félpanzió volt mindegy 1080 méter magasan. Esténként ötfogásos vacsorát kaptunk, amit ennek megfelelően kb. másfél órán keresztül fogyasztottunk. Kezdőtött egy salátás svédasztallal, aztán jött egy leves (egy alkalommal sajt paradicsommal), aztán egy előétel, többnyire tésztaféle, majd a főétel, rántott vagy sült hús krumplival, rizzsel, mikor hogy, majd a desszert, almás rétes vagy puding, esetleg fagylalt. Első nap alig tudtunk felállni a vacsora végeztével, aztán a hét végére rendesen belejöttünk a zabálásba.

1 megjegyzés:

  1. ...és ez az ember ezt szokta csinálni sielésen mikor nincs ott a zasszony :)
    http://www.kalmarfamily.com/album/2005/01_28_2005_smokies_sieles/slides/IMGP0086.html

    VálaszTörlés