2007. június 12., kedd

Az iWiW és a reklám

Az iWiW-en ma ismerősnek jelölt A Stoppal utazól Sporolj" (sic! az idézőjel is), ezzel betelt a pohár, az alábbi levelet írtam az iWiW gárdájának.

Tisztelt iWiW!

Az utóbbi hónapokban sajnos nagy "divat" lett az iWiW reklámcélú felhasználása: sokan beregisztrálják vállalkozásukat, üzletüket, aztán boldog-boldogtalant bejelölnek ismerősnek. Csak az elmúlt egy hónapban a következő ilyen jelölésekről kaptam értesítést:

* Gyomaendrődi Apartmanház
* K2 Söröző
* *****Ötcsillagos Story a Sztármagazin
* A Stoppal utazól Sporolj"

Az már csak hab a tortán, hogy az iWiW egy régi-régi hiányossága miatt ezekből csak annyit látok, hogy "apartmanház ismerősnek jelölt", "sztármagazin ismerősnek jelölt", stb. A jelenség annál is idegesítőbb, hogy legalábbis az én esetemben a jelölések kb. ötven százalékát ilyenek teszik ki.

Meglátásom szerint ezek mind ütköznek az iWiW felhasználási szabályzatával, ugyanis a felhasználói név (idézek:) "burkolt vagy nyílt reklámhordozónak tekinthető". Ennek megfelelően mind a négy felhasználót (mint ahogy korábban másokat is) jelentettem. Sajnos azonban semmi nem történt: a felhasználók továbbra is ott vannak,gyűjtik az ismerősöket, és Önöktől sem kaptam indoklást arra nézve,
hogy miért nem törölték a regisztrációjukat. És ami még rosszabb: az, hogy ezeket a regisztrációkat nem törlik, olaj a tűzre, mások is vérszemet kapnak. Most már ott tartok, hogy a saját regisztrációm törlését fontolgatom.

Legyenek szívesek, vegyék komolyan saját szabályzatukat, és töröljék ezeket a felhasználókat mihamarább. Én az önök helyében azt is megfontolnám, hogy figyelmeztessem az ezeket meghívó felhasználókat a szabályzat pontjaira.

1 megjegyzés:

  1. A „jelentem” funkciónak nincs semmi értelme; tojnak rá. Ezzel az értelmes, valós felhasználók elől szívják el a meghívót, több ismerősömnek is úgy kell vadászni hetekig. Közben meg bejelöl mindenféle iskola, város, klub, szervezet és egyéb kamureg (Hitler, Rambó & tsaik).

    Kíváncsi vagyok egyáltalán reagálnak-e majd valamit a leveledre…

    VálaszTörlés