2007. április 19., csütörtök

Laval Virtual - 2. nap

Tegnap este volt a díszvacsora a lavali régi kastélyban. A dekorra a régi kövek, boltívek, párkényok között modern, fémvázas bútorok, drótra feszített halogénes spot-lámpák és színes, változó fényekből álló díszvilágítás voltak jellemzők, elég furcsa volt. A vacsora bő három órát tartott, amúgy franciásan, öt fogással, sajttal és salátával a vége felé. Alatta végig egy nagyon kellemes jazz-zenekar játszott, három zenész (zongora, bőgő és dobok) és egy énekes, az egyetlen hátránya az volt, hogy nehezebb volt beszélgetni, ui. a nagy kerek asztal túloldalán ülőket már alig hallottam.

Ma megvolt az előadásom, szerintem jól sikerült, a kijelölt időbe pontosan belefértem, a közönség is érdeklődő volt, kérdeztek is a végén, sőt, a szekció után (volt még két előadó rajtam kívül) ketten is odajöttek gratulálni. Szóval nincs ok panaszra.

Az ebédet ma már a megfelelő helyen fogyasztottam el, stílusában leginkább a tegnapi vacsorára emlékeztetett, csak valamivel szerényebb kivitelben, mindössze négy fogással. Aztán a délutáni szekcióban megvolt Barna (a főnököm) előadása is, a nap legvégén, ennek megfelelően már kissé lankadt figyelem követte, és kérdés sem nagyon volt. Volt viszont kivel felvenni a kapcsolatot, ha minden igaz, a közeljövőben ketten is eljönnek Magyarországra megnézni, hogy mit is csinálunk.

Most épp a hotelban vagyok, itt is van házi WiFi ingyen. Nemsokára megyünk vissza a kiállítási csarnokba, mert valami party lesz, svédasztalos vacsorával, ha jól értettem, sajnos még mindig nem beszélek túl jól franciául...

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok az előadáshoz! És csak tanulni, tanulni, tanulni (franciául).
    Il faut etudier, etudier, etudier.

    VálaszTörlés