2008. május 3., szombat

Láz IV.

Már megint lázas vagyok. Nem nagyon, "csak" olyan 37.5 körül, de ez bőven elég ahhoz, hogy tönkretegye a közérzetemet és a négynapos hétvégét, amit jobb híján itthon gubbasztva kell töltenem, ráadásul Gabit is megfosztva a jó levegőtől, a Balatontól, stb. Pedig úgy volt, hogy két napot lent töltünk, egyet vitorlázással, amit már nagyon vártam. Az egész már csak azért is nagyon bosszant, mert mint a címben is jeleztem, ebben a "tanévben" ez már a negyedik alkalom, hogy beteg vagyok, kezd baromira elegem lenni belőle, és fogalmam sincs, hogy mi okozza. A legutóbbi bő két hónapja volt, utána elmentem egy laborkivizsgálásra, aminek az eredményét azóta sem láttam, mert sehogy nem jutottam el a körzeti orvoshoz, de abban bízom, hogy ha valami nagyon kiugró lett volna rajta, csak felhívott volna. Persze az is lehet, hogy meg sem nézte. Hát most lesz okom elmenni a leletért.

Megjegyzés küldése