2008. május 9., péntek

Konzerváló Klinika

Fogászati ellenőrzésen voltam. Legutóbb Gödön mentem fogorvoshoz, de most egy kicsit körülményes lett volna csak ezért kimenni munkaidőben Gödre, ezért aztán némi keresgélés után a 10 percre lévő, Szentkirályi utcai fogászati központ mellett döntöttem, amely valamilyen rejtélyes okból a fenti névre hallgat. A létesítmény a SOTE oktató- és gyakorlóklinikája, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy az épületben nyüzsögnek a csinos, fehérköpenyes, fiatal lányok, akik szemlesütve és nagy odafigyeléssel végzik munkájukat, amiért még pénzt sem kérnek. ("Rossz, csúnya Essneki!") Az épület és a berendezés vadonatúj, minden tiszta és rendes, várakozás gyakorlatilag nincs, szóval ha nem az ember fogai képeznék a beavatkozások tárgyát, maga lenne a mennyország. Bár én nős vagyok, úgyhogy nem is tudom, miről beszélek...

1 megjegyzés:

  1. Nekem Budapesten a belvárosi fogorvosomnak is szintén elég esztétikus asszisztense volt.

    De nem ezért jártam hozzá. :)

    VálaszTörlés