2008. május 6., kedd

Mandula

A fül-orr-gégészeti vizsgálat alapján úgy tűnik, hogy mandulagyulladásom van, ráadásul gennyes. Még az is lehet, hogy nem most kezdődött, és hogy ez volt az oka a sorozatos megbetegedéseimnek. Hát, rosszabb is lehetne, az biztos. A fül-orr-gégész azt javasolta, hogy írassak fel a háziorvosommal egy antibiotikum-kúrát, szedjem be, és utána menjek vissza kontrollra. És ha még mindig gennyes, akkor el lehet gondolkodni a kivételén. Ami persze felnőttkorban már nem olyan vidám dolog.

Ja, tegnap összesen négy órát ültem két, egyenként kb. 10 perces szakrendelésre várva. Közben kiolvastam két könyvet, majd azon kezdtem törni a fejem, hogy mekkora kiesést okoz a gazdaságnak az, hogy ilyen rosszul szervezik meg a rendeléseket. Jó, a várakozók nagyobbik része betegszabadságon van, vagy nyugdíjas, tehát egyébként sem dolgozna, de azért nem mindenki. Meg ha tudtam volna, hogy ilyen sokat kell várni, közben elintéztem volna a tüdőröntgent is, amire így ma délelőtt kellett külön időt fordítanom, szerencsére nem túl sokat.

Megjegyzés küldése