2008. február 14., csütörtök

Megtöröm a csendet

Az utóbbi hetekben megint nagyokat hallgattam, de ennek most vége. A hallgatás oka az volt, hogy amiről leginkább kedvem lett volna írni, arról nem írhattam, amiről meg írhattam volna, arról nem volt kedvem. Merthogy

apa leszek!

Bezonyám! Csak épp Gabival abban állapodtunk meg, hogy a ma esedékes vizsgálatig csak a közvetlen hozzátartozóknak szólunk, és nem terjesztjük a hírt széltében-hosszában. Ma elkísértem a nőgyógyászhoz, ahol az ultrahangképen én is megnézhettem a már nem is olyan apró babát: közel 10 cm, és a 16 hét közepénél tartunk.


Na, csak kiböktem. Mostantól már a többi, kevésbé fontos téma is könnyebben fog az ujjaimra állni.

2 megjegyzés:

  1. Gratula!

    Még gyorsan fejezd be az olyan dolgokat, amihez szabadidő kell, mert a következő 5-10 évben nem sok lesz.

    Pl. befejezetlen könyvek, szoftverprojektek stb. :)

    VálaszTörlés