2008. február 18., hétfő

Láz

A fene enné meg, már megint beteg vagyok, ezen a télen már negyedszer harmadszor, ha jól számolom. Pedig a magánéletem csodásan alakul, a munkámat is szeretem, nincsen konfliktusom senkivel a környezetemből, szóval pszichológiai háttere igazán nem lehet a dolognak. Még a zöldség- és gyümölcsfogyasztásra is odafigyelek, így aztán kóros vitaminhiány sem valószínű. Akkor meg mégis mitől? Az elmúlt években nem voltam ennyire betegeskedő. Korábban, gyerekkoromban igen, akkor egy tanév alatt négy betegség "teljesen megszokott" volt, de az elmúlt pár évben sokkal jobb volt a helyzet, még az USA-beli két év alatt is csak kétszer voltam beteg, egyszer egy hétvégére, másodszor kicsit hosszabb időre, pedig a rendszeres utazás és klímaváltozás könnyen ágynak tudja dönteni az embert. Na mindegy, ez van, jógyerek leszek és itthon maradok, remélem, hamar túlleszek rajta.

1 megjegyzés:

  1. Én még nem voltam beteg a télen. Pedig nem eszek gyümölcsöt, és vannak konfliktusaim :) Sőt, egy szál pulcsiban rohangászok a cégnél az fő irodaépület és az egyéb épületek között kabát/sapka nélkül, akár -5 fokban. Néha biciklivel megyek be mínuszban is, és tervezem az összeköltözést holmi jegesmedvékkel északon :)

    VálaszTörlés