2005. szeptember 27., kedd

WiW.hu

Van ez a szájt, a wiw.hu, ahová meghívóval lehet regisztrálni, és csak annyit tud, hogy nyilvántartja az ismerősöket, barátokat, magyarul: te is jelölhetsz bárkit ismerősnek, meg téged is jelölhetnek, és ha kapsz vagy adsz visszajelzést („igen, ismerem!”), akkor attól kezdve titeket, mint ismerősöket tart nyilván. Lehet egymásnak üzengetni is, ez tud segíteni egy-egy homályos ismeretség felderítésében.

Ami nagyon tetszik benne, az a „legrövidebb út”: bárkiről meg lehet kérdezni, hogy legkevesebb hány ismerősön keresztül lehet hozzá eljutni. Ez ritkán több négynél-ötnél. Több réges-régi ismerőst is találtam már ill. ők találtak meg engem, volt Berzsenyiseket, sőt, volt általános iskolai osztálytársakat is, akiket 10-20 éve nem láttam. Kicsi a világ...

1 megjegyzés:

  1. Hogy mennyire kicsi... azt láttuk pl. a batzrai Dorit esetében. De most küldott nekem Vámos Tibor ödvözletet László Jánostól (egytemista-kori ismerős, együtt felvételéiztünk a szinire) meg Mundruczó Kornéltól (tanítottam, te is játszottál vele együtt abban az érettségizős darabban, azóta neves filmrendező lett). Az előbbi Tibor élettársának unokatestére, utóbbi ennek veje. Na.

    VálaszTörlés