2005. szeptember 22., csütörtök

Jaj, ezek a lányok

A két hurrikánról beszélek, ha nem lenne egyértelmű. Katrina áldozatainak száma már 1000 fölött van, Rita meg rendületlenül halad Houston felé, ahol többek között talán a legtöbb New Orleans-i menekült van. Illetve csak volt, merthogy most onnan is kitelepítik őket.

Meg persze ott van az USA másik nagy olajközpontja is. Ha Rita is olyan pusztítást visz véghez, mint Katrina, azt rendesen meg fogja érezni az egész USA gazdasága. A Vandy kancellárja (értsd: rektora) ma jelentette be egy körlevélben, hogy mostantól további értesítésig energiatakarékosan kell élnünk, azaz mindig le kell kapcsolni a nem használt villanyokat, este ki kell kapcsolni a számítógépet, nyomtatót, faxot, általában minden elektronikus berendezést, ami nem lát el fontos feladatot, ésatöbbi.

1 megjegyzés:

  1. Na és mi lett Ritával? Négy napot voltam Milanoban, és most úgy vagyok ezzel, mint Ottlik írta a Minden megvan-ban, hogy "Egyszer olvastam egy újságos standján, hogy holnap dől el a világ sorsa. De másnap másfelé mentem haza, így sosem tudtam meg, mi lett a világ sorsa." (Az idézet nem pontos.)

    VálaszTörlés