2005. szeptember 6., kedd

Mozgalmas hétvége

A hétvége elég mozgalmasra sikerült. Szombaton kenuzni voltunk páran az intézetből a Harpeth-folyón, nem messze Nashville-től. A folyó maga elég kicsi, de viszonylag gyors folyású, és helyenként a mederben felhalmozódott köveknek köszönhetően „zubogós”, úgyhogy változatos volt, noha kb. 4 órán keresztül eveztünk kényelmes tempóban, árirányban. Borultunk is, amikor egy erősebb áramlat nekisodort egy a vízbe dőlt fának, de nem lett semmi komolyabb következménye, a víz nem volt mély. A sportnapot raketballozás zárta.

Vasárnap sokáig aludtam, mert az előző héten Karesz búcsúztatása ürügyén mindenféle esti programok voltak, és sikerült egy kis alvásdeficitet felhalmoznom. Délután pedig grillezés volt Ridgelake-en, a szokásos magyarok részvételével.

Hétfőn munkaszüneti nap volt, Labor Day. Vásároltam konzerveket a hurrikán áldozatainak, meg voltam sétálgatni a közeli parkban, meg átmentem Papszi kollégámhoz és kedves nejéhez kolibrinézőbe, merthogy az erkélyükre kiakasztottak egy kolibrietetőt, és rendszeresen járnak hozzájuk a kolibrik. Fényképeket is csináltam, de a szerver rendetlenkedése miatt egyelőre nem tudtam őket feltölteni, a hét folyamán majd igyekszem pótolni.

1 megjegyzés: