2006. december 13., szerda

Mozi - előzetes

Hetek óta nem voltunk Gabival moziban, egyszerűen nem jutunk el, ha egy-egy este 10 előtt végzünk a dolgokkal, akkor már jól állunk, éjfél előtt ritkán alszunk el. Ma este viszont mégiscsak bekövetkezik a csoda, ráadásul egy olyan filmet megyünk el megnézni, ami többszörösen érdekel, mindjárt megmagyarázom, miért.

Az USA-ban töltött két évem alatt a lakásom berendezése elég spártai volt (egyrészt nem akartam sok cuccot felhalmozni csak azért, hogy aztán megint eladhassam őket, másrészt nem is töltöttem sok időt otthon), többek között TV-m és TV-előfizetésem se volt, csak egy rádióm. Így aztán rendszeresen hallgattam a Nashville Public Radio-t, amelynek egyik adása a St. Paulban készülő, hetente egyszer sugárzott A Prairie Home Companion volt, ezt rendszeresen meghallgattam. A műsorban váltogatják egymást a zeneszámok meghívott vendégekkel, a mini rádiójátékok (ezek egyik jellegzetessége, hogy a hangeffekteket egy ember csinálja), vicces jelenetek, és a kihagyhatatlan álszponzorok álreklámjai. Később aztán azt is megtudtam, hogy a műsor gazdája, Garrison Keillor az évnek ugyanazon a napján született, mint én.

Ennek a műsornak az alapján Keillor írt egy filmforgatókönyvet, amiből aztán a nemrég elhunyt Robert Altman megcsinálta élete utolsó filmjét. Ebben Keillor mellett ráadásul olyan ismert sztárok szerepelnek, mint Meryl Streep (az egyik kedvencem) vagy Kevin Kline. Na ezt fogjuk mi ma este megnézni (trailer az Apple jóvoltából):



Őszintén remélem, hogy nem fogok csalódni.

3 megjegyzés:

  1. Nem is mertem remélni, hogy nálunk is vetítik ezt a filmet. Végülis milyen volt, beváltotta a hozzá fűzött reményeket?

    VálaszTörlés
  2. Én se. Nekem nagyon tetszett, de több szempontból is elfogult vagyok. Meryl Streep pl. nagyszerű volt benne. Ami jobban meglepett, hogy a többiek is állítólag jól szórakoztak, pedig ők nem is ismerik a műsort.

    VálaszTörlés