2007. május 16., szerda

Joost a minute

Tegnapelőtt nem bírtam tovább magammal, és meghívót kértem egy blogon a Joost internetes TV-klienshez. Annak, aki még nem hallott róla: a koncepció az, hogy jó minőségű videotartalmat nézegethess a számítógépen legálisan és ingyen, ha cserébe vállalod, hogy a kimenő sávszélességed egy részét továbbosztásra használod (ebben nincs semmi új a P2P hálózatokhoz képest), és megnézel pár reklámot. A rendszer egyelőre bétatesztelés alatt áll, ezért most még csak meghívásos alapon lehet klienshez jutni. Szerencsére számos blogon elegendő egy kommentben kérni, és az ember máris kapja a meghívót, én is ezt ettem.

Tegnap délután meg is jött a meghívó (24 órán belül). A cégtől nem működött (nem jött le semmilyen tartalom), kezdtem már csalódott is lenni, de aztán itthonról szépen elindult, és a WiFi routeren sem kellett semmit konfigurálni hozzá. Kellemes meglepetés volt, hogy az 1Gbites kábelünk elég a folyamatos, jó minőségű videóhoz, és az egész nagyon könnyen és kellemesen kezelhető. A rendelkezésre álló tartalomkínálat egyelőre nem túl bő, de azért egy kisebb kábeltévécsomaggal már így is felér. Megörültem, amikor a honlapjukon felfedeztem, hogy a Comedy Central is elérhető Jooston, aztán kiderült, hogy sajnos csak az USÁ-ból, így továbbra sem tudom kényelmesen megnézni a Daily Show-t meg a Colbert Report-t (a t néma!).

3 megjegyzés:

  1. Engem érdekelne meghívó, hol lehet kérni?

    VálaszTörlés
  2. Ha esetleg van még fölös meghívód, nagyon megköszönném, ha továbbítanál egyet (wuefer@yahoo.de)

    VálaszTörlés
  3. Kitől kérhetnék Joost meghívót?
    Megköszönnék egyet!

    ( auchan@freemail.hu )

    VálaszTörlés