2005. november 30., szerda

Kiköltöztem

Majdnem pontosan két év Ridgelake-i tartózkodás után ma délelőtt kiköltöztem a lakásomból, ahol először 2003. november 25-én, utoljára pedig most, 2005. november 29-én aludtam. Meglepő, hogy mennyi cucc tud felgyülemleni egy ilyen lakásban még akkor is, ha két éven keresztül végig figyeltem arra, hogy ne gyűjtsek be sok tárgyat. Tegnap este 8 óra tájban még egy kisebb pánikhullám is végigsöpört rajtam, amikor először szembesültem azzal, hogy mennyi holmit kell bepakolni összesen négy bőröndbe, amiből kettő elég kicsi. Ehhez képest meglepő az eredmény: befértem, méghozzá elég simán. Szóval ma egész délelőtt rámoltam, cipekedtem, még takarítottam is egy kicsit.

Aztán bejöttem az irodába, ahol felszabadítottam az asztali gépemet, letöröltem róla minden személyes adatot, és minden programot, amire a következő használójának valószínűleg nem lesz szüksége. Ezzel elég gyorsan végeztem, és eddig úgy tűnik, hogy csak a „mindenki”-listám esett áldozatul a törlésnek.

Még két nap, és repülök...

Megjegyzés küldése