2005. október 14., péntek

Liki-luki

Ma hajnalban arra ébredtem, hogy szakad az eső, csorog le az ereszen. Aztán természetesen visszaaludtam. Mikor reggel felébredtem, még mindig szakadt, de érdekes módon közben sütött a nap, és nem láttam esőcseppeket. Hmm... Mintha bent, a lakásban szakadna, ami persze megmagyarázná, hogy miért süthet kint a nap... Pár percre rá, mikor a realitásérzékem helyreállt, felkeltem, hogy kivizsgáljam a dolgot.

Naszóval: kilyukadt a bojlerem, és szép, erős sugárban lövellte a vizet a falra a kamrában. Ebből a szempontból szerencsére a padló tele lehet lyukakkal arrafelé, mert az összes víz elfolyt anélkül, hogy mocsárrá változtatta volna a lakást (viszont ez megmagyarázza azt is, hogy miért olyan magas télen a fűtésszámlám). Elzártam a csapot, megpróbáltam lezuhanyozni, kinyitottam a csapot, lezuhanyoztam, újra elzártam, majd befele jövet beugrottam az irodába bejelenteni a hibát. Elvileg még délelőtt megjavítják. Meglátjuk.

Megjegyzés küldése