2005. június 9., csütörtök

Tech stuff: XP style

Egészen mostanáig az XP-m klasszikus kinézetre volt állítva, mert ez a kék-piros-zöld dizájn eleinte nagyon vad volt nekem. Viszont abban a stílusban valahogy kisebbek a betűk, vagy mi, mindenesetre 120dpi-s fontokra kellett váltanom. Ettől viszont egy csomó program kinézete kicsit összetört. Minden használható maradt, de sokminden gázosan nézett ki (nem fértek ki a címkék, fix méretű ablakokból kilógott a tartalom, stb.)

A notebookomon már nem állítottam át a kinézetet, és rájöttem, hogy az XP stílus nem is olyan szörnyű, és egész jól meg lehet szelidíteni. Ezért aztán az asztali gépemen is visszaállítottam, így visszatérhettem a 96dpi-s betűkre, és be kell vallanom, hogy a két váltás együtt sokkal kellemesebb felhasználói felületet eredményezett. Az összes gázos kinézetű program kisimult, szebb lett.

Megindultam a lejtőn.

1 megjegyzés: