2005. június 20., hétfő

Jetsí és delfinárium

Visszatértünk Floridából. Nagyon jól sikerült a hétvége, szombaton kicsit felhős volt ugyan, de még így is sikerült leégnem. Ismét házat béreltünk, ezúttal hatan, közel ahhoz a helyhez, ahol múltkor is voltunk. A tengerpart mintegy három perc volt sétatempóban.

Szombaton hármasban béreltünk egy jetski-t, hogy kipróbáljuk, milyen is az. Hát jelentem, sokkal munkásabb, mint amilyennek látszik. Kívülről nézve úgy tűnik, hogy semmit nem kell csinálni, csak húzni a gázkart, és repeszteni. Ehhez képest nagyon erősen kell kapaszkodni, hogy le ne pottyanj, és még így is nagyon tud dobálni. Többször volt olyan, hogy csak a kezem ért a géphez, a testem többi része a levegőben volt. Elég sokszor le is potyogtunk, szerencsére ez a része egyátalán nem kellemetlen.

Vasárnap délután kettőig maradhattunk a házban, így aztán a délelőtti fürdőzés után még volt lehetőségünk lezuhanyozni meg megebédelni. Ebéd után már útban hazafelé útbaejtettük a destini Gulfariumot, ahol kb. másfél órát töltöttünk, ezalatt megnéztünk egy delfin- és egy fókabemutatót. Nem is emékszem, mikor voltam utoljára ilyen helyen, talán Olaszországban, nyolcéves koromban. Akárhogy is, az biztos, hogy jó régen.

Ma hajnalban, kettő tájban értünk haza. Nem én vezettem, így tudtam a kocsiban aludni, de a sofőrünknek elég fárasztó lehetett.

Megjegyzés küldése