2005. április 5., kedd

Ütőlabda


A napokban rájöttem, hogy a Racquetball ütőm nem elég jó, ami nem csoda persze, tekintve hogy összesen $10-t fizettem érte a Walmartban, és azóta elég rendesen „koptattam”. Szóval rendeltem egyet az Amazontól, szuper leértékelésben. Mivel 98-as modell, $140-ról volt leárazva $55-re. Na, tegnap megjött, és rögtön ki is próbáltam, a legnagyobb megelégedésemre. Remek fogása van, a legkevésbé sem rezeg (a régi minden ütésnél berezgett), sokkal erősebbet tudok vele ütni, és általában stabilabb, jobb irányítást biztosít. Rendeltem hozzá egy kecskebőr kesztyűt is, hogy „még jobb fogást találjak rajta”. Meg is lett az eredménye, rögtön megvertem Gergelyt, kétszer egymás után. Hihihi. És még szép is, és (mint az ábra is mutatja) tokot is kaptam hozzá. Szóval nagyon elégedett vagyok.

Megjegyzés küldése