2005. április 11., hétfő

Marhapörkölt nokedlivel

A hétvégén gyönyörű időnk volt, ezért szombaton napközben a parkban heverésztem meg sétálgattam, miközben a rádiót hallgattam. Este vacsorára voltam hivatalos az egyik kollégához és kedves nejéhez, többedmagammal: kijevi csirke volt krumplipürével meg görögsalátával, utána meg moziztunk (a Mandzsúriai jelöltet néztük meg). Másnap aztán folytatódtak a kulináris élmények, ugyanis nálam jött össze egy társaság késői ebédre, amikor is a címben jelzett étkeket fogyasztottuk el, tejfölös uborkasaláta kíséretében, gyümölccsel, tiramisuval megkoronázva. A pörköltért én voltam felelős, a többit a vendégeim szolgáltatták. Az ebédet ismét mozizás követte, mégpedig a Belleville-i randevú c. francia animációs film, nagyon szórakoztató volt.

Megjegyzés küldése