2005. augusztus 3., szerda

Tegnap jó napom volt...

... mert a Wikipédiában adminná választottak (ez persze inkább plusz munka és felelősség), és mert megjött az adóvisszatérítésem az IRS-től. Elvileg direct deposit-osra kértem, azaz egyből a bankszámlámra kellett volna utalniuk a pénzt, ehelyett azonban csekket küldtek, de nem panaszkodom, a lényeg, hogy megjött, ma reggel rögtön be is fizettem.

Ha már bankba mentem, beugrottam az autóklubhoz is útikönyvet és térképet is kérni a bostoni utamhoz előkészületként. Dórival is beszélnem kell még a héten, hogy minden rendben-e.

Munka sok van, ezért sincs időm levelet írni, sőt, még ezek a bejegyzések is megritkultak, amint látható. Nem bánom ezt sem, csak úgy mondom.

1 megjegyzés:

  1. A jó napodnak örülök.
    Elolvastam ezt a Wikipédia izét, nem értem, mi az, de ha neked tetszik, akkor ennek is örülök.
    Ami az adóvisszatérítést illeti, remek! Remélem, meghaladja az autóbiztosítási kárt.Ha a myereség - veszteség mérleg jófelé billen, akkor nincs baj. (A legvégéig, amikor úgyis veszít mindenki.)
    Csókol az optimizmust papoló mindig pesszimista anyád

    VálaszTörlés