2005. augusztus 27., szombat

Hogy repül az idő!

Megint elment egy hét, ezúttal igazán tele munkával. Szerintem amióta itt vagyok, még nem volt ilyen intenzív hetem. Hangsúlyozom persze, hogy olyasmin dolgozom, amit szívesen csinálok.

A múlt hétvégén voltam a Shakespeare in the Park idei előadásán. Már tavaly is voltam, akkor a Tévedések vígjátékát adták elő, idén a Téli rege volt soron. (Lehet, hogy magyar ABC-rendben haladnak?) A rendezvény egyébként 18 éve fut, minden nyáron más darab kerül sorra. Tkp. jó volt, bár a rendezésnek volt egy momentuma, ami nem igazán tetszett: volt egy narrátor-színpadmester, aki mindig jelen volt, a szereplők számára láthatatlanul, és úgy irányította az eseményeket, hogy a botjával (olyasmivel, mint ami a menetelő zenekarok karmesterjének van) időnként nagyot koppantott. Na ez a koppantás valahogy nem szervesült, legalábbis számomra nem.

A közelgő hétvégén Kareszt búcsúztatjuk (vele és a barátnőjével voltam Chicagóban), mert megy haza, folyatni az egyetemet. Ő is hasonló cipőben jár, mint én: otthon elkezdte a PhD-t, és félbehagyta, hogy kijöhessen, csak ő diáknak jött ki, és az persze anyagilag nem igazán éri meg. Vagy ma, vagy holnap befigyel valami buliféleség.

Megjegyzés küldése