2005. július 6., szerda

Bosszúságok

Rendben megérkeztem, ahogy arról a nyúlfarknyi levelemben is beszámoltam. Csakhogy a csomagom nem jött meg, igazság szerint már New Yorkban sem láttam, így aztán a vámvizsgálatom sem tudtam átvinni. Megérkezésem után bejelentettem, de még azt sem tudták megmondani, hogy egyátalán hol jár. Tegnap este (24 óra elteltével) felhívtam őket, hogy mi a fene van, erre egy indai akcentusú hölgy közölte velem (miután 20 percig vártam az ügyintéző kapcsolására!), hogy aznap este megérkezett a bőröndöm Nashville-be, és másnap reggel kihozzák. Ma reggel persze nem hívott senki, végül ismét telefonáltam. Ezúttal annyit közöltek, hogy elvileg csak ma reggel érkezett meg a bőröndöm, de a reptéren még nem regisztrálták, amint többet tudnak, felhívnak. Egyelőre itt tartunk, remélhetőleg holnap reggel már fogok tudni borotválkozni.

A másik bosszúság a karambolos kocsim, amit szeretnék mihamarább megjavíttatni, de mikor felhívtam a biztosítót, megtudtam, hogy még nem sikerült elérniük a másik felet, pedig már írtak neki levelet, hogy legyen szíves, telefonáljon. Most ismét küldtek neki egyet. Közben még azt sem tudták kideríteni, hogy van-e egyátalán biztosítása, szóval egyelőre minden a levegőben lóg. Amíg nincs döntés, meg sem javíttathatom, mert utólag nem fizetik ki.

Hát ez van.

Megjegyzés küldése